Bradavický rozřazovací test

V JAKÉ KOLEJI JSI? 
Zdá se vám, že jsem ošklivý -
myslete si, co chcete,
chytřejší klobouk než jsem já
na světě nenajdete.
Nechte si svoje buřinky
i své klobouky z plsti -
jsem moudrý klobouk z Bradavic,
jenž vám nic neodpustí.
Každému vidím do duše,
vím, z jakého je těsta -
nasaď si mě a řeknu ti,
kam povede tvá cesta.
Možná tě čeká Nebelvír,
kde mají chrabrá srdce;
odvaha, klid a rytířskost
jdou u nich ruku v ruce.
Nebo tě čeká Mrzimor:
máš jejich mravní sílu,
jsou čestní a vždy ochotní
přiložit ruku k dílu;
či moudrý starý Havraspár,
pokud máš bystrou hlavu,
tam důvtipní a chápaví
vždy najdou čest a slávu.
Nebo to bude Zmijozel,
kde nastane tvá chvíle -
ti ničeho se neštítí,
by svého došli cíle.
Nasaď si mě a neboj se
(jen vlastní strach tě leká)!
Já, moudrý klobouk z Bradavic,
ti řeknu, co tě čeká!  


Vítej ve Škole čar a kouzel v Bradavicích. V tomto článku tě mohu, já slavný klobouk z Bradavic, zařadit do jedné z kolejí. Jestli jsi připraven na 20 otázek na tebe pojď se mnou a klikni  ZDE.  Ale ještě než klikneš radím ti, odpovídej na otázky pravdivě a zaškrtni pouze jednu odpoveď. Poté co test dokončíš napiš do kommentářů do jaké koleje jsem tě zařadil a poďel  se touto zajímavou zprávou ostatním. Uvidíme se v září ve Škole čar a kouzel v Bradavicích!!!!!!!!



Jestliže jsi v - Nebelvíru klikni ZDE
                     - Zmijozelu klikni ZDE
                     - Havraspáru klikni ZDE
                     - Mrzimoru klikni ZDE


Komentáře

  1. Tak jsem si jej udělala jen pro zajímavost :D poprvé jsem, po všech možných testech na internetu, byla zařazena do Havraspáru :D Zvláštní :D vždy mi vyšel hlavně Zmijozel a pak Nebelvír.

    OdpovědětVymazat
  2. Reklama:
    Zúčastni se, prosím, mé jednoduché animované poznávačky. :) Účast ti oplatím 5-ti stardantními komentáří u tvých dalších článků. :) Stačí do poznávačky přidat #poznavacka.
    Nabídka platí pro všechny. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě to byl, je a vždy bude Nebelvír. Ani jsem po tom nedychtila v něm být jako všichni ostatní. Jen jsem nechala osud rozhodnout jako Moudrý klobouk, aby mě do Nebelvíru zařadil sám, a jsem ráda. Moc jsem si ho oblíbila a nakonec jsem i šťastná, že v něm jsem. I v Pottermore mi Nebelvír 2x vyšel. :) Děkujeme všichni vůbec za to, že máme tu možnost se to dozvědět... je to konečně něco jiného, něco odlišného od normálního světa... Díky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky