Nebelvír

Vítej v Nebelvíru!!!
Jestli tě moudrý klobouk zařadil do Nebelvíru, jsi na správném místě. Jsem prefekt Percy Weasley a rád bych tě zde přivítal. Naším symbolem je lev, nejstatečnější ze všech zvířat; naše barvy jsou rudá a zlatá a naše společenská místnost se nachází v Nebelvírské věži.


Nebelvír je, prostě a jednoduše, nejlepší kolej v Bradavicích. Je to místo, kde končí nejodvážnější a nejudatnější – například: Albus Brumbál! Ano, TEN Brumbál, největší kouzelník naší doby byl v Nebelvíru! 
Zakladatelem Nebelvíru byl Godrik Nebelvír. Kolejním duchem je Sir Nicholas de Mimsy-Porpington, známější pod jménem Skoro bezhlavý Nick. Ředitelkou naší koleje je Minerva McGonagallová, která je zaroveň v současné době ředitelkou školy a profesorkou přeměňování.  Vstup střeží portrét Buclaté dámy a heslo, které se mění.  Nebelvír se jmenuje podle svého zakladatele Godrika Nebelvíra, který byl přítelem Salazara Zmijozela. Později se jejich cesty kvůli neshodám o vedení a budoucnosti školy rozešly. Co se týče dědiců, není žádný znám, ale předpokládá se, že to jsou Harry Potter a Neville Longbottom. Oba se totiž narodili 31. července o půlnoci, kdy je znamení lva nejsilnější. Nejmagičtější v tomto období je půlnoc. Památkou na Godrika Nebelvíra je meč posetý rubíny (Nebelvírův meč), který vyrobili skřeti, a který se zjeví a podaří vytáhnout z pochvy klobouku jen tomu, kdo patří do Nebelvíru a jen tehdy, potřebuje-li ho a prokázal-li hrdinství a odvahu.
Díky tomu, že ho vyrobili skřeti, je unikátní zejména tím, že odolává všemu, co by mu mohlo ublížit nebo ho poškodit a nasává do seše, co ho posilňuje. Je uložen v ředitelově pracovně a je to jediný předmět po zakladatelích Bradavic, ze kterého se nestal viteál.

Komentáře

  1. Mě vychází skoro všude Nebelvír! A ano jsem s mými přáteli asi jako Poberti nebo Weasleyova dvojčata!

    OdpovědětVymazat
  2. Patřím nejspíše do Nebelvíru dělala jsem si testy jen jednou mi vyšel Havraspár jinak Nebelvír

    OdpovědětVymazat
  3. jsem v Nebelvíru hurá

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem snad všude v Nebelvíru . To je super!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky