Nový ilustrovaný díl Harryho Pottera?

  Předem než vám povím o nové ilustrované knížce Harryho Pottera, bych se vám chtěla omluvit, že teď vůbec nevycházely články. Poslední dobou jsem toho měla hodně ve škole a tak celkově mi do toho i zasahoval sport. Nebudu to dál okecávat a jdeme na novou žhavou novinku ze světa Harryho Pottera. 


  Jak už jste si nejspíš všimli v posledních  dvou letech začala vycházet ilustrovaná vydání Harryho Pottera. Už vyšel Harry Potter a Kámen mudrců, Tajemná komnata a konečně jsme se dočkali Vězně z Azkabanu. Já osobně jsem se na tento díl těšila úplně nejvíc a to díky tomu, že patří mezi mé nejoblíbenější a sama jsem byla zvědavá jak Jim Kay (ilustrátor knihy) ztvární kouzelný svět Harryho Pottera.  A vůbec mě nezklamal. Kniha mě natolik okouzlila, že jsem ji přečetla během jednoho dne. Určitě vám doporučuju si tuto edici kupovat, protože vás to mnohem víc zatáhne do děje, přijde vám to víc realistický a celkově je to víc pohádkový. Jestli jste do teď váhali jestli si knížku koupit a nebo ne, vřele vám ji doporučuju. 

  Knihu si můžete koupit přes internet ZDE ( !! UPOZORŇUJI TOTO NENÍ ŽÁDNÁ REKLAMA, JE TO JEN MÉ DOPORUČENÍ!!!!) za 449 nebo 404 korun. 

Krátké shrnutí děje: Na návštěvu k Dursleyovým přijíždí teta Magda, která pomlouvá Harryho rodiče. Harry se neovládne a nechtěně nafoukne tetu, až odletí. Utíká z domu. Zachrání ho třípatrový autobus, který ho dopraví do Londýna. Harry se dozvídá, že z Azkabanu utekl obávaný vrah Sirius Black, který je na stopě Harrymu, chce ho zabít. Harry se v kouzelné vesnici Prasinky, kam nesmí chodit, zpod neviditelného pláště dozvídá, že Sirius Black je jeho kmotr, byl to přítel Harryho rodičů a strážce tajemství Lily a Jamese Potterových.
Zradil je, vydal je Voldemortovi, zabil mnoho lidí, mezi nimiž byl i přítel Peter Pettigrew. Hagrid se stal učitelem v Bradavicích. První hodinu provokoval Draco Malfoy hipogryfa Klofana, který ho udeřil. Klofan je za to odsouzen k trestu smrti. Harry, Ron a Hermiona navštíví Hagrida v den popravy Klofana. Během cesty zpátky odtáhne černý pes Rona do díry pod vrbou Mlátičkou. Černý pes je ve skutečnosti Sirius Black, který měl zájem o Ronovu krysu Prašivku. Prašivka je ve skutečnosti Peter Pettigrew, jenž byl opravdový zrádce Harryho rodičů. Sirius, Peter a Harryho otec byli nelegálními animágy, aby mohli trávit více času s přítelem Remusem Lupinem, vlkodlakem, který učí v Bradavicích obranu proti černé magii. Remus a Sirius chtějí zabít Pettigrewa, ale Harry jim to nedovolí.
Remus se přemění ve vlkodlaka a Pettigrew uteče. Sirius je chycen a mozkomoři se mu snaží dát polibek. Někdo ale vyčaruje patrona, který Siriuse zachrání. Harry si myslel, že to byl jeho otec. Harry s Hermionou se vrací do minulosti, aby zachránili Siriuse. Nejdříve vysvobodí Klofana. Harry potom vyčaruje patrona - jak ho to naučil Remus Lupin -, a tím zachrání Siriuse. Nebyl to tedy Harryho otec, ale Harry sám. Harry a Hermiona letí na Klofanovi zachránit Siriuse. Sirius je na svobodě.
 

Komentáře

  1. Třetí díl mám nejraději, koupila jsem si první ilustrovaný, když vyšel, časem chci určitě i třetí. Je nádherný.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky