Voldemort Origins of the Heir - Voldemort Původ dědice

Na začátek bych se vám chtěla moc omluvit, že jsem nepřidávala žadné příspěvky. Měla jsem toho hodně a vůbec nebyl čas na psaní článků. Chápu, že je to ,,blbá výmluva", ale teď už se budu snažit psát články častěji. 








Zajímalo vás někdy jak to vlastně doopravdy bylo s největším zloduchem všech čarodějnických dob? Mě rozhodně ano, a přesně proto moc děkuju dalším nadšeným fanouškům za jejich nápad ztvárnit jeho životní příběh. Nečekám od filmu žádnou špičkovou kvalitu, ale i tak se těším jako malé dítě, které opět čeká na dopis z Bradavic. Ať to dopadne jakkoliv, tak chválím za nápad a vyzývám všechny producenty i paní Rowlingovou – VEZMĚTE SI Z NICH PŘÍKLAD! 


Film vzniká ve spolupráci s filmovým studiem Tryangle a už jeho popis hlásá, že se jedná jen o fanouškovskou tvorbu pro další fanoušky. Voldemort byl jednou z hlavních postav, bez něj by žádný Harry Potter – „chlapec, který přežil“ nikdy nemohl vzejít. Obzvlášť v posledním díle ságy se o tomto zloduchovi toužil dozvědět fanoušci mnohem více. Přesný název filmu je Voldemort – Origins of the Heir (Voldemort – Původ dědice). Příběh filmu se točí právě o dřívějším životu Toma Riddla, později známého jako Voldemorta. Film se v současné době dotáčí v Anglii a těšit se na jeho konečnou verzi můžeme 13. ledna 2018. 


Trailer si můžete pustit zde:





Já se osobně už neskutečně těším :-) Ještě bych se vás chtěla zeptat o jaké články byste měli zájem (samozřejmě z HP). Hodně moc by mi to pomohlo a navíc já to píšu pro vás a bylo by dobré kdybych psala o něčem co vás baví:-)

Komentáře

  1. http://mysteria-myworld.blog.cz/1801/velka-soutez-harry-potter

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ani jsem nevěděla, že se něco takového točí! Skvělý nápad, na film se rozhodně podívám :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, dneska jsem ho viděla a docela se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky